MÓDNÍ PŘEHLÍDKA 2012

Výchozí situace 
Módní značka Betty Barclay k 12.výročí otevření prodejny v OD Kotva uspořádala oslavu, jejíž součástí byla módní přehlídka modelů podzim/zima 2012. 

Cíl akce
Oslavit výročí, představit aktuální kolekci a upozornit na prodejnu v rámci obchodního domu.

Cílová skupina
Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25+ vyšší střední třídy a návštěvníci OD Kotva.

Kreativní řešení
Pro účel módní přehlídky byly osloveny modelky konfekčních velikostí 38-40 ve věku od 22 let výše. Celkem se zúčastnilo 5 modelek. Součástí jejich angažování bylo také aktivní oslovení hostů s dárkem, focení a defilé v rámci přízemí a prnvího patra OD Kotva. Služby vizážisty a kadeřníka si klient zajistil svépomocí. Předváděné modely vybírala módní návrhářka klienta manekýnám přímo na míru. Během přehlídky modelky předvedly několik modelů podzim - zima 2012 s tím, že závěrečným vyvrcholením byla přehlídka večerních šatů.                                                                                           

Výsledky akce
Akce proběhla ke spokojenosti klienta."Děkujeme, byli jsme spokojeni. Budeme spolupracovat  dál, těšíme se na další akce."  Ahmad Ibrahim