Veřejné zdraví začíná kojením!

15. 09. 2011

Výstava „Veřejné zdraví začíná kojením“ v rámci Českého týdne kojení upozorňuje na důležitost kojení na zdraví matky, dítěte a dopady na ekonomiku země i životní prostředí.

 

Již po patnácté slaví ČR týden kojení. Ten vyhlašuje Světová aliance na podporu kojení na celém světě a zapojilo se do něj již 170 zemí. Český týden kojení podporuje společnost Bayer ČR ve spolupráci s Laktační ligou v ČR uspořádáním fotografické výstavy na téma „Veřejné zdraví začíná kojením“. Unikátní snímky na výstavě, která bude putovat rok po 14 místech v zemi, zdůrazňují význam kojení.


Snížení nemocnosti díky kojení má obrovský vliv na veřejné zdraví. Kojení výrazně prospívá také ženě. Snižuje výskyt rakoviny prsu, vaječníků, hrdla děložního, osteoporózy v pozdějším věku, cukrovky a také metabolického syndromu, protože kojící ženy mají příznivější hodnoty krevního cukru a lipidů v prvních týdnech po porodu než ženy nekojící. Mateřské mléko je po dobu prvních šesti měsíců života dítěte nejlepším jídlem a pitím. Žádná jiná strava, a to ani voda, není během tohoto období nutná,“ dodává MUDr. Anna Mydlilová z Národního laktačního centra - Laktační ligy.


Přitáhnout pozornost k tématu vlivu kojení na veřejné zdraví chce také výstava unikátních snímků fotografů a cestovatelů Davida a Miroslava Švejnohových, kteří přinášejí pohled na kojení napříč kontinenty. Snímky moderátorky a cvičitelky Jany Havrdové, které nafotil fotograf Pavel Vítek, pak doplní výstavu z lokální perspektivy.


Společnost Bayer ČR podporuje téma významu kojení pro veřejné zdraví a životní prostředí, a proto již druhým rokem organizuje výstavu s tímto zaměřením a pomáhá tak Laktační lize s komunikací tohoto tématu. Výstava „Veřejné zdraví začíná kojením“ bude ve 3. patře OD Kotva umístěna do konce září, odtud poputuje do galerie v pražských Emauzích, kde bude k vidění až do 4. listopadu. V témže měsíci budou moci snímky shlédnout hosté „Naší kavárny“ ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Krči. V prosinci výstava zavítá do centra „Kroužky na Vltavě“ v pražském Braníku. Poté bude výstava putovat po dalších deseti místech v ČR až do příštího září, tedy dalšího ročníku Českého týdne kojení.


"Význam kojení pro veřejné zdraví vnímáme jako velmi zásadní, stejně jako nutnost komunikace výrazně pozitivních zdravotních výhod kojení pro matku a dítě. Naše firma se v duchu své vize „Věda pro lepší život“ snaží zvyšovat kvalitu života na naší planetě. Podpora tématu kojení je pro nás naprosto zásadní součástí naší společenské a sociální odpovědnosti,“dodává Jens Becker, ředitel společnosti BAYER s.r.o.


Výrobky z portfolia firmy Bayer se snaží zlepšovat kvalitu života a usnadňovat maminkám péči o děti. Značka Bepanthen nabízí široké portfolio přípravků pro správnou péči o pokožku. Bepanthen přípravky napomáhají regeneraci, epitelizaci a rychlejšímu hojení pokožky. Nejznámější z nich je Bepanthen Mast, osvědčená na prevenci vzniku opruzení zadečku u dětí, které nosí plenky. Bepanthen Mast je léčivý přípravek s klinicky prokázanou účinností a specifickým složením. Díky dexpanthenolu napomáhá každodenní ochraně pokožky. Bepanthen Mast neobsahuje složky, které by pokožku mohly zbytečně zatěžovat - zinek, konzervanty, parfemaci ani jiné alergeny. Bepanthen Mast splňuje vlastnosti optimálního přípravku k ošetřování dětské pokožky. Je proto doporučován pediatry a dermatology. Bepanthen Mast s oblibou používají i kojící maminky k ošetření namáhaných prsních bradavek.

 

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají zejména do oblasti zdravotní péče, výživy, ochrany rostlin, vývoje a výroby high-tech materiálů. Výrobky a služby společnosti pomáhají lidem, chrání jejich zdraví a zlepšují kvalitu jejich života. Společnost Bayer se zároveň podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, výzkumu, podpory vzdělávání a nárůstu výnosové síly. Skupina dodržuje zásady trvale udržitelného rozvoje a je si vědoma své role sociálně a eticky zodpovědného subjektu. Hospodárnost, ekologie a sociální zodpovědnost tvoří tři rovnocenné pilíře firemní politiky koncernu Bayer. Ve fiskálním roce 2010 společnost Bayer zaměstnávala 108 400lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 31,2 mld. eur. Kapitálové výdaje činily 1,7 mld. eur, výdaje na výzkum a vývoj činily 2,75 mld. eur.

 

Více informací o společnosti najdete na www.bayer.cz.


Více informací o problematice kojení najdete na www.kojeni.cz.

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening