Kotva se Vám znovu otevírá

27. 03. 2010

aneb Není retro jako retro

(Praha 27. října 2010) Oblíbený obchodní dům mnoha generací je znovu připraven na rodinné nákupní výlety. Již pětatřicet let vítá denně desetitisíce zákazníků. Že není retro jako retro se můžeme přesvědčit při slavnostním znovuotevření, které proběhne 4. LISTOPADU 2010. Je se na co těšit.

 

Hlavní filozofie obchodního domu Kotva se nemění. Stále chceme poskytovat všem stávajícím i novým zákazníkům prostředí, kde je nákup potěšením,“ uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel pro střední Evropu irské investiční společnosti Markland, která obchodní dům vlastní. „Naši zákazníci s obchodním domem vyrůstají, a proto stavíme na konceptu rodinného obchodního domu. Tomu odpovídá sortiment zboží a služeb vyhovující všem věkovým generacím,“ dodává Petrů.

 

Kotva v novém…

 

Již v roce 2008 začala probíhat rekonstrukce, jež vycházela z nadčasové architektury stavby. Interiér všech zrekonstruovaných poschodí je tak jedním z prvních konceptů otevřených obchodních jednotek v České republice. Citlivě provedená úprava interiéru zachovává veškeré originální prvky architektury stavby, ale zároveň nabízí moderní bezbariérové řešení, které usnadňuje pohyb zákazníkům, a to především malým dětem, seniorům, ale i tělesně postiženým. Právě tento přístup přátelského prostředí naplňuje poslání - obchodní dům pro všechny. V následujícím období je plánovaná navazující přestavba. Tentokrát projde změnou nejen fasáda, ale také prostranství, které bude řešeno jako klidová zóna.

 

Společně s rekonstrukcí se na oživení OD KOTVA podílí i samotní nájemci, kteří si pochvalují jak strategické umístění obchodního domu, tak pověst místa pro rodinné nákupy. Mezi nové nájemce patří například kavárna Caffe Milano, Květiny Carvagio, luxusní kosmetika Sisley Cosmetics, ale také zatím v České republice unikátní koncept spojení lékárny a drogerie na jedné ploše společnosti Schlecker.

 

Obchodní dům pro všechny…

 

Koncept otevřených obchodních jednotek umožňuje bezbariérový přístup, který jistě uvítají i mladé rodiny s kočárky, lidé upoutaní na invalidní vozíček nebo s jinak sníženými pohybovými schopnostmi.

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Nemalou předností je i non-stop hlídané parkoviště, jež je součástí obchodního domu. Ve 3. patře je k dispozici také dětský koutek. Zde je možné bez obav svěřit své ratolesti a v klidu se věnovat nakupování nebo návštěvě přilehlé nekuřácké kavárny. Díky spolupráci s nájemci je umístění sortimentu logické a intuitivní, a tak se návštěvníci snadno orientují. Potraviny jsou tradičně v blízkosti parkoviště, drogerie v přízemí a dámská, pánská i dětská móda má své místo v prvních dvou podlažích.

 

OD KOTVA baví…

 

Zveme všechny na slavnostní otevření, které bude v duchu moderního retro stylu, který tak dokresluje nový koncept OD KOTVA,“ vybízí návštěvníky Jaroslav Petrů. Slavnostní akce proběhne již
ve čtvrtek 4. listopadu 2010 od 15.00h. Návštěvníky přivítá bohatý kulturní doprovodný program za účasti oblíbených herců divadla Ypsilon – Martina Dejdara a Petra Vacka. Dalšími vystupujícími jsou
beatboxeři, baletky se svým originálním programem a pozor…možná přijde i kouzelník! Každý z nakupujících návštěvníků má tento den první možnost využít otevíracích slev mnoha obchodů. A co víc, kdo nakoupí do začátku slavnostního otevření, má jedinečnou šanci si odnést některý z 50 dárků od společnosti Apple.

 

DALŠÍ INFORMACE: www.od-kotva.cz

 

PRODEJNÍ DOBA:     Pondělí - pátek 9.00 - 20.00     Sobota 10.00 - 19.00     Neděle 10.00 - 18.00

 

HISTORIE

Již od roku 1975 je součástí pražského Náměstí Republiky. Slavnostnímu otevření předcházela tříletá výstavba. Architektonický návrh manželů Machoninových zrealizovala švédská společnost Siab. Konstrukci budovy tvoří železobetonový skelet členěný do šestibodových jednotek. Každá z nich má svůj unikátní koncept a společně vytvářejí jeden dynamický prostor.

Tiskový kontakt:
 
Martin Březina
martin.brezina@bonmedia.cz
tel.: 606 606 989
Jaroslav Petrů
jpetru@markland.cz
tel.: 221 803 226

 

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening