Veřejné zdraví začíná kojením!
15. 09. 2011
Výstava „Veřejné zdraví začíná kojením“ v rámci Českého týdne kojení upozorňuje na důležitost kojení na zdraví matky, dítěte a dopady na ekonomiku země i životní prostředí.
Již po patnácté slaví ČR týden kojení. Ten vyhlašuje Světová aliance na podporu kojení na celém světě a zapojilo se do něj již 170 zemí. Český týden kojení podporuje společnost Bayer ČR ve spolupráci s Laktační ligou v ČR uspořádáním fotografické výstavy na téma „Veřejné zdraví začíná kojením“. Unikátní snímky na výstavě, která bude putovat rok po 14 místech v zemi, zdůrazňují význam kojení.
„Snížení nemocnosti díky kojení má obrovský vliv na veřejné zdraví. Kojení výrazně prospívá také ženě. Snižuje výskyt rakoviny prsu, vaječníků, hrdla děložního, osteoporózy v pozdějším věku, cukrovky a také metabolického syndromu, protože kojící ženy mají příznivější hodnoty krevního cukru a lipidů v prvních týdnech po porodu než ženy nekojící. Mateřské mléko je po dobu prvních šesti měsíců života dítěte nejlepším jídlem a pitím. Žádná jiná strava, a to ani voda, není během tohoto období nutná,“ dodává MUDr. Anna Mydlilová z Národního laktačního centra - Laktační ligy.
Přitáhnout pozornost k tématu vlivu kojení na veřejné zdraví chce také výstava unikátních snímků fotografů a cestovatelů Davida a Miroslava Švejnohových, kteří přinášejí pohled na kojení napříč kontinenty. Snímky moderátorky a cvičitelky Jany Havrdové, které nafotil fotograf Pavel Vítek, pak doplní výstavu z lokální perspektivy.
Společnost Bayer ČR podporuje téma významu kojení pro veřejné zdraví a životní prostředí, a proto již druhým rokem organizuje výstavu s tímto zaměřením a pomáhá tak Laktační lize s komunikací tohoto tématu. Výstava „Veřejné zdraví začíná kojením“ bude ve 3. patře OD Kotva umístěna do konce září, odtud poputuje do galerie v pražských Emauzích, kde bude k vidění až do 4. listopadu. V témže měsíci budou moci snímky shlédnout hosté „Naší kavárny“ ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Krči. V prosinci výstava zavítá do centra „Kroužky na Vltavě“ v pražském Braníku. Poté bude výstava putovat po dalších deseti místech v ČR až do příštího září, tedy dalšího ročníku Českého týdne kojení.
"Význam kojení pro veřejné zdraví vnímáme jako velmi zásadní, stejně jako nutnost komunikace výrazně pozitivních zdravotních výhod kojení pro matku a dítě. Naše firma se v duchu své vize „Věda pro lepší život“ snaží zvyšovat kvalitu života na naší planetě. Podpora tématu kojení je pro nás naprosto zásadní součástí naší společenské a sociální odpovědnosti,“dodává Jens Becker, ředitel společnosti BAYER s.r.o.
Výrobky z portfolia firmy Bayer se snaží zlepšovat kvalitu života a usnadňovat maminkám péči o děti. Značka Bepanthen nabízí široké portfolio přípravků pro správnou péči o pokožku. Bepanthen přípravky napomáhají regeneraci, epitelizaci a rychlejšímu hojení pokožky. Nejznámější z nich je Bepanthen Mast, osvědčená na prevenci vzniku opruzení zadečku u dětí, které nosí plenky. Bepanthen Mast je léčivý přípravek s klinicky prokázanou účinností a specifickým složením. Díky dexpanthenolu napomáhá každodenní ochraně pokožky. Bepanthen Mast neobsahuje složky, které by pokožku mohly zbytečně zatěžovat - zinek, konzervanty, parfemaci ani jiné alergeny. Bepanthen Mast splňuje vlastnosti optimálního přípravku k ošetřování dětské pokožky. Je proto doporučován pediatry a dermatology. Bepanthen Mast s oblibou používají i kojící maminky k ošetření namáhaných prsních bradavek.
Bayer: Science For A Better Life
Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají zejména do oblasti zdravotní péče, výživy, ochrany rostlin, vývoje a výroby high-tech materiálů. Výrobky a služby společnosti pomáhají lidem, chrání jejich zdraví a zlepšují kvalitu jejich života. Společnost Bayer se zároveň podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, výzkumu, podpory vzdělávání a nárůstu výnosové síly. Skupina dodržuje zásady trvale udržitelného rozvoje a je si vědoma své role sociálně a eticky zodpovědného subjektu. Hospodárnost, ekologie a sociální zodpovědnost tvoří tři rovnocenné pilíře firemní politiky koncernu Bayer. Ve fiskálním roce 2010 společnost Bayer zaměstnávala 108 400lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 31,2 mld. eur. Kapitálové výdaje činily 1,7 mld. eur, výdaje na výzkum a vývoj činily 2,75 mld. eur.
Více informací o společnosti najdete na www.bayer.cz.
Více informací o problematice kojení najdete na www.kojeni.cz.
Novinky
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Reebok
[
01.09.2014
]
Reebok Czech Beast Challenge
Stilago
[
10.08.2014
]
Stilago v metru
[
28.07.2014
]
Světový den hepatitidy
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
Fakeer
[
17.03.2014
]
Miss Academia s Fakeerem
Club Hotel Daliborka
[
20.02.2014
]
Club Hotel Daliborka
7. obchodní
[
03.02.2014
]
OD Labe s tržnicí
U Kids
[
14.01.2014
]
Dětský butik U Kids
Leda
[
10.12.2013
]
Uvedení erotické trilogie
Bayer
[
16.11.2013
]
Ekologie v objektivu zná vítěze
Fakeer
[
18.10.2013
]
Fakeer je pokřtěn
Tiskové zprávy
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
EFDD / Svobodní
[
16.04.2015
]
Biopaliva od A do Z
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
ICTUS & Bayer
[
15.08.2013
]
Roadshow "Den zdraví"
[
03.12.2012
]
Kotva voní cukrovím
[
18.10.2012
]
Kotva si věrnosti váží
[
07.09.2012
]
Nekalé napadení reklamní akce
[
27.08.2012
]
Zpátky do školy s úsměvem
[
27.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
[
21.06.2012
]
Obchodní dům Kotva: více než nákupní prostor
[
09.06.2012
]
Agentura BON Media podpořila základní školu
[
01.06.2012
]
Kotvu slaňovali záchranáři
[
27.05.2012
]
Dětský den plný zážitků
[
20.03.2012
]
Walkingboard je partnerem veletrhu Reklama 2012
[
09.03.2012
]
BUSINESS FOR BREAKFAST základ zdravého obchodu
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
[
28.02.2012
]
8. BŘEZNA PATŘÍ KOTVA ŽENÁM
[
23.02.2012
]
Módní on-line klub Stilago slaví rok
Napsali o nás
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
[
03.05.2013
]
Promo pro Bleskmobil
Marketing & Media
[
18.02.2013
]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.
Mediaguru
[
16.11.2012
]
Netradiční promotion a guerilla marketing
Marketing & Media
[
17.09.2012
]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz
[
08.09.2012
]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz
[
07.09.2012
]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny
[
28.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media
[
26.06.2012
]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing
[
30.04.2012
]
Chodicí citylight
Marketing & Media
[
26.03.2012
]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing
[
15.03.2012
]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny
[
31.01.2012
]
Business for Breakfast snídá s BON Media
Marketing & Media
[
19.12.2011
]
Ikea si objednala pouliční happening