Módní on-line klub Stilago slaví rok

23. 02. 2012

Módní on-line klub Stilago již více než rok úspěšně působí v České republice. Za toto období se mu podařilo získat přes 300 000 členů. V jeho nabídce se již vystřídalo více než 500 exkluzivních světových značek. S novým rokem Stilago navíc rozšiřuje možnost výběru na třech frontách – Fashion Mall, klubové nakupování a slevový módní outlet.


Jsme rádi, že si Stilago tak rychle našlo v České republice své příznivce a zákazníky. Ti oceňují především naší jednoznačnou orientaci na módu,“ říká Country Manager SMFG CZ, Jaroslav Zákravský. „Můžeme všechny klienty ujistit, že móda zůstane i nadále naší dominantní oblastí. Neplánujeme stát se jedním z mnoha slevových portálů se vším možným. Naopak budeme i nadále rozšiřovat naši nabídku o nové zajímavé značky a kategorie, jak ostatně napovídají nejnovější změny na stránkách,“ dodává Jaroslav Zákravský.


Stilago bylo založeno v říjnu 2010 a ještě v témže roce začalo působit na českém trhu. Dnes Stilago funguje již v devíti státech a chystá další expanzi. V současnosti má v Evropě více jak 1 500 000 registrovaných členů. Stránky klubu Stilago navštíví 2 miliony unikátních návštěvníků za měsíc. Každým dnem klub uvádí v průměru pět nových kolekcí značkové módy, kterou si mohou členové pořídit s až 70% slevou oproti standardním cenám.


Chceme i nadále přinášet zákazníkům v našem regionu značkové zboží prostřednictvím elektronického obchodování tak, aby Stilago bylo synonymem pro módu nejvyšší kvality za příznivé ceny a uhájit pozici nejrychleji rostoucí e-commerce společnosti v regionu střední a východní Evropy,“ představuje plány společnosti Studio Moderna Fashion Group její CEO, Axel Steuernagel.


Fashion Mall
Nový projekt s paletou širokého výběru aktuálních sezónních kolekcí od dodavatelů z celé Evropy, jako jsou Lisca, Heine, Nelly, Southpole, Yakuza, Lerros. Kategorizovaný e-shop bez nutnosti předchozí registrace.


Klubové nakupování
Projekt, se kterým Stilago v roce 2010 úspěšně vstoupilo na český trh, umožňuje registrovaným členům klubu vybírat z denně aktualizované nabídky módních kolekcí světových značek, se slevou až 70% oproti kamenným obchodům.


Fashion Outlet
Jde o limitovanou nabídku posledních produktů z ukončených kampaní, které jsou nabízeny s vysokou slevou.


Do budoucna Stilago plánuje rozšířit nabídku o domácí značky, v případě Fashion Mall také o nadměrné velikosti a dětské zboží. Připravuje se i spolupráce s mladými a nadějnými návrháři a speciální nabídky pro věrné klienty.

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening