BON Media a Kolečka na cestách jedou společně

06. 03. 2012

Komunikační agentura BON Media se stává marketingovým partnerem občanského sdružení Kolečka na cestách. Cíle vzájemné spolupráce jsou aktivity vedoucí ke snadnější integraci vozíčkářů do společnosti, naplňování cestovatelských snů členů, bourání bariér a předsudků o postižených, a to také pomocí Public Relations.


Prvním krokem je zapojení vozíčkářů do projektu PronájemLidí.cz, kde vozíček neznamená hendikep, ale naopak je předností. Martin Březina z BON Media vysvětluje: Pro mnoho hendikepovaných je nejdůležitější dostat stejnou příležitost, jako mají ostatní. Pracovat, cestovat, kulturně žít a další maličkosti, které mnozí z nás berou za samozřejmé. Občanské sdružení Kolečka na cestách umožňuje mnohým z nich cestovat nebo se setkávat se zajímavými lidmi. Naší snahou je umožnit jim zapojit se do pracovního života a mít možnost si na sebe přivydělat.“


V rámci projektu PronájemLidí.cz mají vozíčkáři výsadní postavení, protože jejich hendikep se tu stává přednostíinvalidní vozík efektivním propagačním nosičem, který v běžném prostředí přitahuje dostatek pozornosti ke sdělení reklamního apelu. Pro zadavatele se tak nabízí smysluplné možnosti využití v rámci marketingových kampaní.


„Také v letošním roce plánujeme pro naše členy kulturní a cestovatelské akce, které jsou otevřeny i široké veřejnosti. Považujeme za důležité, aby se na těchto projektech potkávali nejen vozíčkáři mezi sebou, ale především s lidmi bez pohybového hendikepu, z nichž se pak často stávají i dobrovolníci a asistenti. Vozíčkáři nám mohou mnoho dát, především chuť a elán do života,“ říká ředitelka o. s. Kolečka na cestách Jana Kadečková.


V rámci spolupráce budou připravovány tiskové výstupy, pozvánky, referenční projekty, ale také nabídky spoluprací pro sponzory sdružení. Dalšími kroky budou PR aktivity pro šíření povědomí o činnosti a možnostech zapojení komerčních i nekomerčních subjektů a široké veřejnosti do činnosti Koleček na cestách.

 

KOLEČKA NA CESTÁCH

Občanské sdružení se sociální rehabilitací a integrací vozíčkářů mezi běžnou populaci. Hlavním cílem o. s. je plánovat a organizovat pro vozíčkáře nabídku co nejširšího spektra volnočasových, sportovních, kulturních a vzdělávacích aktivit, včetně zajištění finančních prostředků na uhrazení nákladů za životně nutného asistenta. Jedná se o aktivity, které si vozíčkář obvykle není schopen sám finančně zajistit nejen za sebe, ale především za osobního asistenta. Umožňuje lidem po úrazu míchy účastnit se volnočasových aktivit, aktivně provozovat své koníčky, cestovat po ČR i do zahraničí a s co nejmenším omezením, podobně jako zdraví jedinci.

Mediální tváří je muž roku 2009 Martin Zach.

Více informací: www.koleckanacestach.cz

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening