BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
06. 03. 2012
Komunikační agentura BON Media se stává marketingovým partnerem občanského sdružení Kolečka na cestách. Cíle vzájemné spolupráce jsou aktivity vedoucí ke snadnější integraci vozíčkářů do společnosti, naplňování cestovatelských snů členů, bourání bariér a předsudků o postižených, a to také pomocí Public Relations.
Prvním krokem je zapojení vozíčkářů do projektu PronájemLidí.cz, kde vozíček neznamená hendikep, ale naopak je předností. Martin Březina z BON Media vysvětluje: „Pro mnoho hendikepovaných je nejdůležitější dostat stejnou příležitost, jako mají ostatní. Pracovat, cestovat, kulturně žít a další maličkosti, které mnozí z nás berou za samozřejmé. Občanské sdružení Kolečka na cestách umožňuje mnohým z nich cestovat nebo se setkávat se zajímavými lidmi. Naší snahou je umožnit jim zapojit se do pracovního života a mít možnost si na sebe přivydělat.“
V rámci projektu PronájemLidí.cz mají vozíčkáři výsadní postavení, protože jejich hendikep se tu stává předností a invalidní vozík efektivním propagačním nosičem, který v běžném prostředí přitahuje dostatek pozornosti ke sdělení reklamního apelu. Pro zadavatele se tak nabízí smysluplné možnosti využití v rámci marketingových kampaní.
„Také v letošním roce plánujeme pro naše členy kulturní a cestovatelské akce, které jsou otevřeny i široké veřejnosti. Považujeme za důležité, aby se na těchto projektech potkávali nejen vozíčkáři mezi sebou, ale především s lidmi bez pohybového hendikepu, z nichž se pak často stávají i dobrovolníci a asistenti. Vozíčkáři nám mohou mnoho dát, především chuť a elán do života,“ říká ředitelka o. s. Kolečka na cestách Jana Kadečková.
V rámci spolupráce budou připravovány tiskové výstupy, pozvánky, referenční projekty, ale také nabídky spoluprací pro sponzory sdružení. Dalšími kroky budou PR aktivity pro šíření povědomí o činnosti a možnostech zapojení komerčních i nekomerčních subjektů a široké veřejnosti do činnosti Koleček na cestách.
KOLEČKA NA CESTÁCH
Občanské sdružení se sociální rehabilitací a integrací vozíčkářů mezi běžnou populaci. Hlavním cílem o. s. je plánovat a organizovat pro vozíčkáře nabídku co nejširšího spektra volnočasových, sportovních, kulturních a vzdělávacích aktivit, včetně zajištění finančních prostředků na uhrazení nákladů za životně nutného asistenta. Jedná se o aktivity, které si vozíčkář obvykle není schopen sám finančně zajistit nejen za sebe, ale především za osobního asistenta. Umožňuje lidem po úrazu míchy účastnit se volnočasových aktivit, aktivně provozovat své koníčky, cestovat po ČR i do zahraničí a s co nejmenším omezením, podobně jako zdraví jedinci.
Mediální tváří je muž roku 2009 Martin Zach.
Více informací: www.koleckanacestach.cz
Novinky
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Reebok
[
01.09.2014
]
Reebok Czech Beast Challenge
Stilago
[
10.08.2014
]
Stilago v metru
[
28.07.2014
]
Světový den hepatitidy
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
Fakeer
[
17.03.2014
]
Miss Academia s Fakeerem
Club Hotel Daliborka
[
20.02.2014
]
Club Hotel Daliborka
7. obchodní
[
03.02.2014
]
OD Labe s tržnicí
U Kids
[
14.01.2014
]
Dětský butik U Kids
Leda
[
10.12.2013
]
Uvedení erotické trilogie
Bayer
[
16.11.2013
]
Ekologie v objektivu zná vítěze
Fakeer
[
18.10.2013
]
Fakeer je pokřtěn
Tiskové zprávy
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
EFDD / Svobodní
[
16.04.2015
]
Biopaliva od A do Z
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
ICTUS & Bayer
[
15.08.2013
]
Roadshow "Den zdraví"
[
03.12.2012
]
Kotva voní cukrovím
[
18.10.2012
]
Kotva si věrnosti váží
[
07.09.2012
]
Nekalé napadení reklamní akce
[
27.08.2012
]
Zpátky do školy s úsměvem
[
27.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
[
21.06.2012
]
Obchodní dům Kotva: více než nákupní prostor
[
09.06.2012
]
Agentura BON Media podpořila základní školu
[
01.06.2012
]
Kotvu slaňovali záchranáři
[
27.05.2012
]
Dětský den plný zážitků
[
20.03.2012
]
Walkingboard je partnerem veletrhu Reklama 2012
[
09.03.2012
]
BUSINESS FOR BREAKFAST základ zdravého obchodu
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
[
28.02.2012
]
8. BŘEZNA PATŘÍ KOTVA ŽENÁM
[
23.02.2012
]
Módní on-line klub Stilago slaví rok
Napsali o nás
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
[
03.05.2013
]
Promo pro Bleskmobil
Marketing & Media
[
18.02.2013
]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.
Mediaguru
[
16.11.2012
]
Netradiční promotion a guerilla marketing
Marketing & Media
[
17.09.2012
]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz
[
08.09.2012
]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz
[
07.09.2012
]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny
[
28.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media
[
26.06.2012
]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing
[
30.04.2012
]
Chodicí citylight
Marketing & Media
[
26.03.2012
]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing
[
15.03.2012
]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny
[
31.01.2012
]
Business for Breakfast snídá s BON Media
Marketing & Media
[
19.12.2011
]
Ikea si objednala pouliční happening