Exklusivní světové značky na dosah
16. 11. 2010
NÁKUP, KTERÝ ZA TO OPRAVDU STOJÍ
(Praha, 16. listopadu 2010) V těchto dnech na český trh vstupuje společný módní on-line klub společností SaldiPrivati a Studia Moderna. Na doméně Stilago.cz má každý možnost výběru z široké škály oblečení a doplňkůz více než 500 předních italských a světových značek, uznávaných designérů a výrobců za ceny, které potěší.
“Jméno Stilago bylo vybráno pro jeho snadnou a zapamatovatelnost a výslovnost v mnoha jazycích. Stilago zní "latinsky" nebo dokonce "italsky", a to byl hlavní záměr. Stilago tak odráží zaměření na prodej italských značek, jež hrají klíčovou roli v portfoliu nabízených produktů,” přibližuje název klubu Axel Steuernagel, ze společnosti Studio Moderna Fashion Group (SMFG).
Členové klubu jsou pravidelně informování prostřednictvím e-mailu o speciálních slevových akcích. Každá kampaň trvá tři dny. Vždy je na výběr z kolekce ověřených značek, jako Cavalli, Adidas, Cafe Noir, Baci&Abbracci, Bruno Magli, Burton, D&G, Francesko Biasa, Furla, Hilfiger Denim, Mango, Marella, Max Mara, Marina Yachting, Columbia, Timberland, a to za velmi příznivé ceny. Systém je jednoduchý, kdo dříve objedná, zboží získává. Každá objednávka je tak jedinečná a exklusivní.
Studio Modernamá celkem 19 zastoupení, z nichž jedno je také v Praze. “Hlavním podnětem pro zřízení pobočky v České republice je především rostoucí poptávka po kvalitním a značkovém zboží. Oproti západní Evropě je u nás značkové zboží poměrně drahé a tuzemská nabídka je velice omezená. Právě členství v módním klubu umožňuje sledovat poptávku a zákazníkům zároveň poskytuje možnost dosáhnout na originální a kvalitní zboží za velmi příznivé ceny,“ představuje Stilago.cz regionální manažerka společnosti Studio Moderna, Petra Kůlová. “Pražská pobočka nám zároveň umožňuje být blíže českým klientům, získávat bezprostřední ohlasy a sledovat aktuální trendy, které jsou specifické pro náš trh,” dodává.
Poptávka po módních výrobcích neroste pouze u nás. V západní Evropě rostla mezi lety 1996 a 2008 o cca 2,4 % ročně, ve Slovinsku o 4,4 %, na Slovensku o 3,1 % a konečně v České republice o zajímavých 4,6 %.[1] Dá se očekávat další růst on-line prodejů, který je spojen s rostoucí internetovou gramotností populace, snadnějším i dostupnějším přístupem k internetu ve východní i střední Evropě včetně České republiky. Prognózy Studio Moderna Fashion Group na rok 2010 předpovídají celkový obrat přesahující 300 milionů eur.
INFORMACE V KOSTCE
KDO JSME?
Stilagoznamená elegantní a inspirující styl
Stilago je exkluzivní nákupní klub, který přináší svým členům nejprestižnější světové módní značky.
Stilago znamená rozumný nákup
Stilago nabízí slevy až 70% v třídenních kampaních.
Stilago znamená exkluzivita
Členství v klubu je založeno na pozvánce do klubu. Naše exklusivní nabídky jsou zasílány e-mailem pouze členům klubu.
Stilago znamená bezpečnost a pohodlí
Našim členům je poskytováno bezpečné nakupování a ověřené placení po dodání zboží, a to do dvou či tří týdnů od provedení objednávky.
JAK FUNGUJEME?
Do klubu Vás může přihlásit člen, přítel/kyně nebo se můžete sami registrovat a poté vyčkat na potvrzení členství.
Členové jsou pravidelně informování prostřednictvím e-mailuo speciálních slevových akcích. Každá kampaň trvá tři dny.
Nevyplatí se váhat, ale vybrané zboží ihned přidat do košíku, než si jej vybere někdo další.
Zboží členové obdrží do dvou až tří týdnu od objednání s tím, že platba probíhá po obdržení balíčku. Při úhradě není vyžadována platební karta.
Pokud člen není spokojen s obdrženou zásilkou, můžete bez komplikací zboží vrátit. Naše telefonní centrum je připraveno vždy zodpovědět požadavky svých členů.
Kromě pravidelné aktualizace exkluzivních nabídek je pro členy připraveno mnoho soutěží a bonusů s oceněním ve formě poukázek na další nákupy nebo věcnými cenami.
[1]Zdroj: SaldiPrivati
VÍCE INFORMACÍ: www.stilago.cz
TISKOVÝ KONTAKT:
Martin BŘEZINA
e-mail: martin.brezina@bonmedia.cz
tel.: +420 606 606 989
ICQ: 139 314 677
Mezinárodní tým módních expertů, který se soustředí pouze na jednu misi - umožnit svým členům po celé Evropě nákup elegantních a módních značek v nejvyšších možných slevách. V současné době působí Stilago v šesti státech střední a východní Evropy.
SaldiPrivati a Studio Moderna se spojili, aby společně na středoevropský a východoevropský trh uvedli kolekce významných italských a světových oděvních značek. Společný podnik zahajuje své on-line prodejní aktivity v České republice, Slovensku, Polsku a ve Slovinsku s vyhlídkou expanze na další východoevropské trhy.
Díky pečlivě vybudovaným obchodním kontaktům přichází SaldiPrivati do společného podniku se zavedenými módními značkami "made in Italy".
Studio Moderna je jednou z největších evropských společností přímého prodeje. Obhospodařuje kolem 10 milionů zákazníků. Studio Moderna bylo založeno ve Slovinsku v roce 1992. Působí ve 20 zemích, kde funguje prostřednictvím maloobchodních řetězců, teleshoppingu, internetového prodeje a variabilních maloobchodních prodejních modulů v obchodních centrech. Studio Moderna provozuje také zákaznická call centra a zároveň ve všech státech zajišťuje podporu prodeje.
Novinky
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Reebok
[
01.09.2014
]
Reebok Czech Beast Challenge
Stilago
[
10.08.2014
]
Stilago v metru
[
28.07.2014
]
Světový den hepatitidy
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
Fakeer
[
17.03.2014
]
Miss Academia s Fakeerem
Club Hotel Daliborka
[
20.02.2014
]
Club Hotel Daliborka
7. obchodní
[
03.02.2014
]
OD Labe s tržnicí
U Kids
[
14.01.2014
]
Dětský butik U Kids
Leda
[
10.12.2013
]
Uvedení erotické trilogie
Bayer
[
16.11.2013
]
Ekologie v objektivu zná vítěze
Fakeer
[
18.10.2013
]
Fakeer je pokřtěn
Tiskové zprávy
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
EFDD / Svobodní
[
16.04.2015
]
Biopaliva od A do Z
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
ICTUS & Bayer
[
15.08.2013
]
Roadshow "Den zdraví"
[
03.12.2012
]
Kotva voní cukrovím
[
18.10.2012
]
Kotva si věrnosti váží
[
07.09.2012
]
Nekalé napadení reklamní akce
[
27.08.2012
]
Zpátky do školy s úsměvem
[
27.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
[
21.06.2012
]
Obchodní dům Kotva: více než nákupní prostor
[
09.06.2012
]
Agentura BON Media podpořila základní školu
[
01.06.2012
]
Kotvu slaňovali záchranáři
[
27.05.2012
]
Dětský den plný zážitků
[
20.03.2012
]
Walkingboard je partnerem veletrhu Reklama 2012
[
09.03.2012
]
BUSINESS FOR BREAKFAST základ zdravého obchodu
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
[
28.02.2012
]
8. BŘEZNA PATŘÍ KOTVA ŽENÁM
[
23.02.2012
]
Módní on-line klub Stilago slaví rok
Napsali o nás
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
[
03.05.2013
]
Promo pro Bleskmobil
Marketing & Media
[
18.02.2013
]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.
Mediaguru
[
16.11.2012
]
Netradiční promotion a guerilla marketing
Marketing & Media
[
17.09.2012
]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz
[
08.09.2012
]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz
[
07.09.2012
]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny
[
28.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media
[
26.06.2012
]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing
[
30.04.2012
]
Chodicí citylight
Marketing & Media
[
26.03.2012
]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing
[
15.03.2012
]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny
[
31.01.2012
]
Business for Breakfast snídá s BON Media
Marketing & Media
[
19.12.2011
]
Ikea si objednala pouliční happening