Módní klub s tváří

20. 01. 2011


(Praha, 20. ledna 2011) V těchto dnech spouští svou první oficiální kampaň on-line módní klub STILAGO.CZ. Vzhledem k povaze členského klubu je důraz kladen na direct marketingové aktivity, sociální sítě, PR, ale také doplněn o CLV nosiče a soutěžemi na vybraných rádiích napříč Českou republikou.


Uplynulé dva měsíce od zahájení provozu jsme využili k oslovení a navázání spolupráce především s  on-line službami a médii, které nám pomáhají šířit povědomí o klubu i samotné značce Stilago. Cílem současné komunikace je především posílení členského klubu, ale také obecně přiblížit fungování módních klubů,“ vysvětluje komunikační strategii ředitelka projektu Petra Kůlová.   


Provozovatelem on-line módního klubu Stilago.cz je Studio Moderna Fashion Group. Díky mezinárodnímu zázemí se v akcích střídá více než 500 italských a světových značek známých designérů a výrobců.


Petra Kůlová dále uvádí: „V těchto dnech spouštíme direct marketingovou kampaň, která bude podpořena na sociálních sítích s aktivním zapojením uživatelů, PR podporou na internetu i mimo internet. Na tuto soutěž bude navazovat rádiová kampaň ve vybraných regionech, podpořená o CLV nosiče v blízkosti módních galerií. Zapojíme se také více do kulturních a společenských akcí v oblasti módy a designu.“    


Zároveň Stilago rozjíždí spolupráci s módní policií, kterou zastupuje Iva Lecká. „Říká se, že styl oblékání závisí nejen na vkusu, ale také na sebevědomí. Světem módy se proplétám již několik let a souhlasím s názorem, že s českými šatníky je třeba něco udělat. Vydáme se tedy cestou inspirace a doporučení,“ říká ambasadorka módního klubu Iva Lecká. Kampaň je plánovaná do konce března 2011 s tím, že v průběhu bude navíc představen nový projekt, který by měl provětrat české šatníky. V současné době probíhají jednání s partnery a příprava scénáře samotné realizace.


Komunikační kampaň probíhá ve spolupráci s agenturou BON media.


Představení soutěže

Podstatou soutěže je zapojení co nejvíce členů a fanoušků s motivací v podobně design notebooků Acer Aspire One, dále pak nákupní voucherů v rámci klubu. Každý, kdo se aktivně zapojí, automaticky získává slevový kupón v hodnotě 100 Kč na další nákup na Stilago.cz. Soutěžní body se získávají za vědomosti hlavně z oblasti módy a za zapojení kamarádů do soutěže. Vítězi se stávají účastníci s nejvíce body.


Více: www.game.stilago.cz


TISKOVÝ KONTAKT:

Martin BŘEZINA
e-mail: martin.brezina@bonmedia.cz
tel.:      +420 606 606 989
ICQ:     139 314 677

 


Mezinárodní tým módních expertů, který se soustředí pouze na jednu misi - Umožnit svým členům po celé Evropě nákup elegantních a módních značek v nejvyšších možných slevách. V současné době působí Stilago v šesti státech střední a východní Evropy.


SaldiPrivati a Studio Moderna se spojili, aby společně na středoevropský a východoevropský trh uvedli kolekce významných italských a světových oděvních značek. Společný podnik zahajuje své on-line prodejní aktivity v České republice, Slovensku, Polsku a ve Slovinsku s vyhlídkou expanze na další východoevropské trhy.

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening