Módní klub s tváří
20. 01. 2011
(Praha, 20. ledna 2011) V těchto dnech spouští svou první oficiální kampaň on-line módní klub STILAGO.CZ. Vzhledem k povaze členského klubu je důraz kladen na direct marketingové aktivity, sociální sítě, PR, ale také doplněn o CLV nosiče a soutěžemi na vybraných rádiích napříč Českou republikou.
„Uplynulé dva měsíce od zahájení provozu jsme využili k oslovení a navázání spolupráce především s on-line službami a médii, které nám pomáhají šířit povědomí o klubu i samotné značce Stilago. Cílem současné komunikace je především posílení členského klubu, ale také obecně přiblížit fungování módních klubů,“ vysvětluje komunikační strategii ředitelka projektu Petra Kůlová.
Provozovatelem on-line módního klubu Stilago.cz je Studio Moderna Fashion Group. Díky mezinárodnímu zázemí se v akcích střídá více než 500 italských a světových značek známých designérů a výrobců.
Petra Kůlová dále uvádí: „V těchto dnech spouštíme direct marketingovou kampaň, která bude podpořena na sociálních sítích s aktivním zapojením uživatelů, PR podporou na internetu i mimo internet. Na tuto soutěž bude navazovat rádiová kampaň ve vybraných regionech, podpořená o CLV nosiče v blízkosti módních galerií. Zapojíme se také více do kulturních a společenských akcí v oblasti módy a designu.“
Zároveň Stilago rozjíždí spolupráci s módní policií, kterou zastupuje Iva Lecká. „Říká se, že styl oblékání závisí nejen na vkusu, ale také na sebevědomí. Světem módy se proplétám již několik let a souhlasím s názorem, že s českými šatníky je třeba něco udělat. Vydáme se tedy cestou inspirace a doporučení,“ říká ambasadorka módního klubu Iva Lecká. Kampaň je plánovaná do konce března 2011 s tím, že v průběhu bude navíc představen nový projekt, který by měl provětrat české šatníky. V současné době probíhají jednání s partnery a příprava scénáře samotné realizace.
Komunikační kampaň probíhá ve spolupráci s agenturou BON media.
Představení soutěže
Podstatou soutěže je zapojení co nejvíce členů a fanoušků s motivací v podobně design notebooků Acer Aspire One, dále pak nákupní voucherů v rámci klubu. Každý, kdo se aktivně zapojí, automaticky získává slevový kupón v hodnotě 100 Kč na další nákup na Stilago.cz. Soutěžní body se získávají za vědomosti hlavně z oblasti módy a za zapojení kamarádů do soutěže. Vítězi se stávají účastníci s nejvíce body.
Více: www.game.stilago.cz
TISKOVÝ KONTAKT:
Martin BŘEZINA
e-mail: martin.brezina@bonmedia.cz
tel.: +420 606 606 989
ICQ: 139 314 677
Mezinárodní tým módních expertů, který se soustředí pouze na jednu misi - Umožnit svým členům po celé Evropě nákup elegantních a módních značek v nejvyšších možných slevách. V současné době působí Stilago v šesti státech střední a východní Evropy.
SaldiPrivati a Studio Moderna se spojili, aby společně na středoevropský a východoevropský trh uvedli kolekce významných italských a světových oděvních značek. Společný podnik zahajuje své on-line prodejní aktivity v České republice, Slovensku, Polsku a ve Slovinsku s vyhlídkou expanze na další východoevropské trhy.
Novinky
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Reebok
[
01.09.2014
]
Reebok Czech Beast Challenge
Stilago
[
10.08.2014
]
Stilago v metru
[
28.07.2014
]
Světový den hepatitidy
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
Fakeer
[
17.03.2014
]
Miss Academia s Fakeerem
Club Hotel Daliborka
[
20.02.2014
]
Club Hotel Daliborka
7. obchodní
[
03.02.2014
]
OD Labe s tržnicí
U Kids
[
14.01.2014
]
Dětský butik U Kids
Leda
[
10.12.2013
]
Uvedení erotické trilogie
Bayer
[
16.11.2013
]
Ekologie v objektivu zná vítěze
Fakeer
[
18.10.2013
]
Fakeer je pokřtěn
Tiskové zprávy
S.O.S. dětské vesničky
[
01.10.2015
]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky
OC Park Hostivař
[
01.07.2015
]
OC Park Hostivař s BON Media
EFDD / Svobodní
[
24.04.2015
]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech
EFDD / Svobodní
[
16.04.2015
]
Biopaliva od A do Z
BON Media & PronajemLidi.cz
[
23.12.2014
]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015
ICTUS & Bayer
[
15.08.2013
]
Roadshow "Den zdraví"
[
03.12.2012
]
Kotva voní cukrovím
[
18.10.2012
]
Kotva si věrnosti váží
[
07.09.2012
]
Nekalé napadení reklamní akce
[
27.08.2012
]
Zpátky do školy s úsměvem
[
27.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
[
21.06.2012
]
Obchodní dům Kotva: více než nákupní prostor
[
09.06.2012
]
Agentura BON Media podpořila základní školu
[
01.06.2012
]
Kotvu slaňovali záchranáři
[
27.05.2012
]
Dětský den plný zážitků
[
20.03.2012
]
Walkingboard je partnerem veletrhu Reklama 2012
[
09.03.2012
]
BUSINESS FOR BREAKFAST základ zdravého obchodu
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
[
28.02.2012
]
8. BŘEZNA PATŘÍ KOTVA ŽENÁM
[
23.02.2012
]
Módní on-line klub Stilago slaví rok
Napsali o nás
Stilago
[
18.03.2015
]
Přijďte si pro svou dávku módy
[
01.02.2015
]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon
Stilago
[
14.11.2014
]
Stilago slaví 4. roky
Spark Rock
[
06.10.2014
]
Spark & Fakker na chopper bike
Sdružení pacientů s plicní hypertenzí
[
05.05.2014
]
Světový den plicní hypertenze
Fakeer s.r.o.
[
29.04.2014
]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014
[
03.05.2013
]
Promo pro Bleskmobil
Marketing & Media
[
18.02.2013
]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.
Mediaguru
[
16.11.2012
]
Netradiční promotion a guerilla marketing
Marketing & Media
[
17.09.2012
]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz
[
08.09.2012
]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz
[
07.09.2012
]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny
[
28.06.2012
]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media
[
26.06.2012
]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing
[
30.04.2012
]
Chodicí citylight
Marketing & Media
[
26.03.2012
]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing
[
15.03.2012
]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media
[
06.03.2012
]
BON Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny
[
31.01.2012
]
Business for Breakfast snídá s BON Media
Marketing & Media
[
19.12.2011
]
Ikea si objednala pouliční happening