Obchodní dům Kotva posiluje marketing

29. 04. 2011

(Praha, 29. dubna 2011) Na pozici marketingové manažerky společnosti Markland Holdings Česká republika, provozovatele obchodního domu Kotva, nastupuje PETRA KŮLOVÁ. V rámci své agendy bude zodpovědná za marketingové a komunikační aktivity obchodního domu Kotva.


Petra Kůlová vystudovala Anglo-American College. Během své dlouholeté marketingové kariéry pracovala například v agentuře McCann-Erickson, Lowe Lintas GGK a především šest let na pozici Senior marketing manager ve společnosti Vodafone. Zde se mj. podílela také na úspěšné „sobí vánoční kampani“. Naposledy Petra rozjížděla z pozice regionální manažerky společnosti Studio Moderna Fashion Group on-line módní klub Stilago.cz. Mezi Petry koníčky patří především windsurfing a jízda na koni.


„Obchodní dům Kotva je na trhu více než 35 let a stále má svým zákazníkům mnohé co nabídnout. Kotva je pro mě výzvou, a to především díky tradici, jménu, zdařilé rekonstrukci a strategickému umístění v centru Prahy, čímž se nemůže pochlubit žádný jiný podobný projekt v České republice. Věřím, že vizi tradičního českého obchodního domu dokážeme ve spolupráci se stávajícími i novými nájemci, brzy postupně naplňovat,“ uvádí ke svému nástupu Petra Kůlová. Obchodní dům Kotva má v současné době kolem 80 nájemců. Filosofie rozmístění nabídky základních služeb se nemění, a to především díky zvyklostem a přáním zákazníků. Ti tak stále v dolních patrech naleznou vše od potravin, přes výrobu klíčů, květinářství, občerstvení až po lékárnu.

 

 

Obchodní dům Kotva

Od roku 1975 je součástí pražského Náměstí Republiky. V současné době je již památkově chráněnou stavbou. Slavnostnímu otevření předcházela tříletá výstavba. Architektonický návrh manželů Machoninových zrealizovala švédská společnost Siab. Konstrukci budovy tvoří železobetonový skelet členěný do šestibodových jednotek. Každá z nich má svůj unikátní koncept a společně vytvářejí jeden dynamický prostor. V roce 2010 byly slavnostně znovuotevřeny zrekonstruované prostory, jež ctí styl a funkčnost tohoto jedinečného českého obchodního domu.


O společnosti Markland

Markland Group na českém trhu zastupuje investiční a developerskou společnost Markland Holdings Ltd. se sídlem v Dublinu. Markland Holdings se pohybuje na trhu s komerčními nemovitostmi přes 20 let. Společnost Markland vstoupila na český trh v roce 2004. V současnosti vlastní čtyři projekty včetně obchodního domu Kotva.

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening