Naplněný dětský den

27. 04. 2011

(Praha, 27. dubna 2011) 1. červen žije v obchodním domě Kotva nejen nákupy. Rodiče i jejich ratolesti si přijdou na své především ve třetím patře obchodního domu. Připravená cyklodráha je výzvou pro všechny sportuchtivé děti, které lákají kola i odrážedla. OD Kotva připravil pro nejmenší také tisíce balónků a bublifuků zdarma, které rozzáří nejednu dětskou tvář.


„První červen u nás patří nejen dětem, ale také jejich rodičům, kteří budou mít po celý den možnost využít slev většiny obchodů s dětským i „dospěláckým“ sortimentem“, zve na akci Petra Kůlová, ředitelka marketingu OD Kotva.


Co se v mládí naučíš, ve stáří, jako když najdeš.Během slavnostního dne budou mít děti i rodiče možnost seznámit se zásadami první pomoci, a to s důrazem na možné situace, které se mohou přihodit v letních měsících. „Chceme názornými situacemi ukázat, že každý může být užitečný. Pro rodiče je nejhorší situace, když nevědí, jak svému dítěti pomoci. Děti mohou jednat často impulzivně, a proto je třeba ukázat, jak správně postupovat, aby laický zachránce jakéhokoliv věku dokázal efektivně pomoci,“ říká Pavel Oliva z Extreme Rescue Squad. Součástí ukázky záchranářské práce bude také slaňování se zraněným přímo z budovy OD Kotva.


Uvedené rčení naplňuje celé 3. patro OD Kotva, kterému vévodí prestižní značkové butiky pro malé krasavice a malé fešáky. Nově zrekonstruované bezbariérové prostory umožňují snadnější pohyb maminek s kočárky i dětem samotným.

 

DALŠÍ INFORMACE:      www.od-kotva.cz

 

Obchodní dům Kotva

Od roku 1975 je součástí pražského náměstí Republiky. Slavnostnímu otevření předcházela tříletá výstavba. Architektonický návrh manželů Machoninových zrealizovala švédská společnost Siab. Konstrukci budovy tvoří železobetonový skelet členěný do šestibodových jednotek. Každá z nich má svůj unikátní koncept a společně vytvářejí jeden dynamický prostor. V roce 2010 byly slavnostně znovuotevřeny zrekonstruované prostory, jež ctí styl a funkčnost tohoto jedinečného českého obchodního domu.

 

 

 

Tiskový kontakt:              Martin Březina                                                 Petra Kůlová

                                               martin.brezina@bonmedia.cz                   pkulova@markland.cz

                                               tel.: 606 606 989                                              tel.: 221 803 226

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening