Kotva spolupracuje s agregátorem hromadných slev

06. 07. 2011

OD Kotva zahájil v červnu spolupráci s webem Slevín.cz. Stal se tak prvním obchodním centrem v České republice, který se zapojil do tohoto nákupního fenoménu.

 

Zatímco webů nabízejících různé slevy po hromadě je poslední dobou nespočet, žádný obchodní dům nebo obchodní centrum se dosud nedovážilo využít jejich možností. My jsme to zkusili a jak nám ukazují první předběžná čísla, bylo to správné rozhodnutí,“ komentuje dosavadní průběh spolupráce Petra Kůlová, marketingová ředitelka OD Kotva.

Mezi nejúspěšnější z hlediska prodaných voucherů i počtu návštěv webu patřili prodejci luxusních zavazadel a kabelek, ale také restaurace a prodejci kosmetických prostředků. Podle P. Kůlové lze očekávat, že po tomto „otevíracím“ období k nim brzy přibudou další subjekty provozující služby a obchody v rámci OD Kotva.

 


Obchodní dům Kotva
Od roku 1975 je součástí pražského Náměstí Republiky. Slavnostnímu otevření předcházela tříletá výstavba. Architektonický návrh manželů Machoninových zrealizovala švédská společnost Siab. Konstrukci budovy tvoří železobetonový skelet členěný do šestibodových jednotek. Každá z nich má svůj unikátní koncept a společně vytvářejí jeden dynamický prostor. V roce 2010 byly slavnostně znovuotevřeny zrekonstruované prostory, jež ctí styl a funkčnost tohoto jedinečného českého obchodního domu.


O společnosti Markland
Markland Group na českém trhu zastupuje investiční a developerskou společnost Markland Holdings Ltd. Se sídlem v Dublinu. Markland Holdings se pohybuje na trhu s komerčními nemovitostmi přes 20 let. Společnost Markland vstoupila na český trh v roce 2004. V současnosti vlastní čtyři projekty včetně obchodního domu Kotva.


O webu Slevín.cz
Slevín je agregátorem hromadných slev. Jedná se o shromaždiště slevových nabídek od více než 200 poskytovatelů slev včetně Slevomat, Zapakatel, Slevopolis, Zix a dalších. Přehledně zobrazuje veškeré hromadné slevy na jednom místě, a tyto slevy lze následně filtrovat podle různých parametrů - výše slevy, ceny, zbývajícího času, počtu prodejů nebo oblíbenosti.

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening