Promo a hostesing
O čem to je…
Osobní komunikaci nic nenahradí. Tak, jak je pro přímý prodej důležitý výběr prodavače/ky, tak pečlivě přistupujeme k výběru promotérů a hostesek, kteří jsou proškoleni dle požadavků klienta k prezentaci společnosti nebo jejích produktů.
Kroky realizace…
1. Seznámení s projektem – klíčové je pochopení sdělení, které si má ze setkání s promotérem/hosteskou každý odnést.
2. Výběr nebo nábor– systematický výběr aktérů realizace, a to včetně koordinátora.
3. Proškolení a seznámení s projektem –základ úspěšné realizace je ve znalostech a povědomí účastníků.
4. Realizace –naplňování samotné spolupráce na základě klientem odsouhlaseného scénáře.
5. Vyhodnocení spolupráce– pokud známe cíle, umíme vyhodnotit samotnou realizaci.
Výstupy...
Hostesky a promotéři se stávají reprezentanty klienta a jeho produktů tak, jako kdyby byly součástí společnosti a značky. Součástí prezentace jsou také výstupy o realizaci dle přání klienta – foto, video, postřehy a vyhodnocení.