Reklamní a mediální služby
O čem to je…
Vy znáte své očekávání a cílovou skupinu, my vám na základě toho naplánujeme vhodnou skladbu reklamních nosičů a médií tak, aby vaše investice byla co nejefektivnější . Výběr médií spočívá v harmonizace cílové skupiny zadavatele a cílové skupiny vybraných médií .
Kroky realizace…
Realizace mediální kampaně zahrnuje 4 základní kroky, které maximálně zhodnocují vložené investice:
1. Návrh mediálního mixu – vytvoření co nejefektivnější kombinace mediálních formátů na základě cílů očekávání kampaně, povaze produktu či služby a uvažovaného rozpočtu.
2. Rezervace mediálních prostor – billboardy, megaboardy, CLV, lavičky, internet, TV, rozhlas, kino, tisk a další.
4. Realizace nákupu médií – cestou je nákup inzertních prostor v očekávaném čase či prostoru zaco nejvýhodnějších podmínek.
5. Správa databází a informací o médiích – seznámení a analýza technických, časových standardních i nestandardních služeb nabízených jednotlivými médii.
Výstupy…
Výstupem je dokument, který se označuje jako mediaplán . Ten obsahuje samotnou skladbu a definici medií, načasování a náklady na realizaci. Na základě mediaplánu dochází k plnění, jež pečlivě koordinujeme za vašeho dohledu .