Reklamní a tisková produkce
O čem to je
Až 80% toho co vnímáme, zaznamenáváme zrakem! S tímto vědomím společně s klientem vstupujeme do spolupráce při návrhu, zpracování a realizace propagačních a informačních nosičů. Od loga, přes letáky, katalogy až po velkoformátový tisk. Prostřednictvím smluvních dodavatelů využíváme posledních grafických i technologických trendů.
Kroky realizace...
1. Seznámení a analýza – stávajících CID - vizuálních komunikačních prvků a nosičů společnosti.
2. Harmonizace představ očekávání a cílů spolupráce – pokud víme, kde jsme a kde chceme být, snadněji se společně s klientem realizujeme.
3. Vypracování návrhů – na základě získaných poznatků a definování očekávání předkládáme návrhy řešení grafiky či tisku.
4. Schvalování – proces kdy je klient konfrontován s našimi návrhy s vírou brzké realizace.
5. Realizace – naplňování samotné spolupráce na základě schváleného řešení klientem.
6. Vyhodnocení spolupráce – pokud známe cíle, umíme vyhodnotit přínos spolupráce.
Výstupy
Během realizace dochází k dílčím výstupům v podobě návrhů, grafických manuálů, tiskových podkladů či samotných reklamních nosičů a dalších vizuálních prvků. Finálním výstupem je vždy ten, který odpovídá představám a očekáváním klienta…
- flash design & development
- grafika pro tiskoviny
- ilustrace
- kreativní grafika
- propagační grafika – letáky – katalogy
- webdesign – design webových stránek
- pozvánky, novoročenky, oznámení
- signmaking
- tisk – tisková produkce
- tvorba vizuálního stylu firem
- webové animované bannery a reklamy
- výroba out-door a in-door reklamy
- výroba direct marketingových materiálů, direct mailing
- tisk billboardů
- tisk megaboardů
- tisk city light
- tisk backlight
- tisk POS a poutačů
- tisk vlajek
- tisk bannerů
- tisk veletržní grafiky
- tisk autoplachet
- tisk samolepek
- tisk grafiky na auta
- tisk okenní grafiky
- tisk podlahové grafiky
- výroba tiskovin (časopisy, katalogy, brožury, letáky, apod.)