ZNOVUOTEVŘENÍ LÉKÁRNY LLOYDS
Výchozí situace
Firma Lloyds otevřela novou lékárnu v OC Smíchov, která kromě zvětšených prostor nabízí řadu dalších novinek. Aby se na všechny informace upozornilo, využila firma prezentace pomocí dvou walkingboardistů.
Cíle
Cílem bylo upozornit kolemjdoucí na otevření nové lékárny a vzbudit v nich zájem k návštěvě lékárny. Cílem také bylo rozdávat slevové kupony, které měli lidé poté v lékárně využít.
Kreativní řešení
Promotéři byli oblečeni v lékárenském bílém kostýmu, aktivně rozdávali letáky s akčními slevami, informovali o lékárně a ke všemu přidávali dávku vitamínů v podobě čerstvých jablek. Promoakce byla rozdělena na dopolední a odpolední směnu, mezi kterými byla hodinová pauza k nabití walkingboardů. Promotéři byly po celou dobu akční a s radostí kolemjdoucím podávali veškeré informace. Jejich pracovní nasazení (dopolední i dopolední směnu) každý den kontrolovala a dokumentovala pověřená supervizorka.