Komunikace a PR služby
O čem to je...
V komunikaci jde o vzájemné porozumění mezi dvěma nebo více subjekty a není podstatné, který subjekt vysílá a který přijímá. V marketingové komunikaci však klademe důraz na příjemce. V případě komerčního i nekomerčního sdělení jde o záměr přesvědčit nebo informovat. Komunikační proces pak probíhá za využití masových i nemasových médií. Vždy je pro nás východiskem přání a cíle, se kterými se na nás klient obrací a které pak společně naplňujeme.
Realizujeme pro klienty následující aktivity:
PREZENTACE
- příprava a realizace osobní i neosobní prezentace na klíč – soukromé i komerční projekty a obhajoby nápadů a realizací.
- reprezentativní zastupování - obhajoba a osobní zastoupení klienta (dobré nápady je třeba dobře prodat).
NEZÁVISLÉ KONZULTACE
- komunikační plány, realizace, náměty a ideamaking v oblasti PR, virální a guerilla marketingu.
PROJEKTOVÉ A DLOUHODOBÉ AKTIVITY
- Public Relations – nastavení krátko/dlouhodobých PR plánů společnosti včetně naplňování ve spolupráci s klientem (od tiskové zprávy až po monitoring výstupů).
- tiskový kontakt pro média a tiskové centrum – krátko/dlouhodobé zastupování klienta vůči třetím stranám.
- Guest Service - akreditace, komunikace a jednání s významnými partnery a aktéry, apod.
- sponzoring – výběr, nastavení a realizace v oblasti sponzoringu.
OSTATNÍ SLUŽBY
- ideamaking – náměty na realizaci netradičních forem komunikace, slogany, názvy nebo poslání společnosti.
- last minute a jednorázové PR akce – press centrum, krizová komunikace a další.
- VŠ a firemní přednášky v oblasti marketingových komunikací.
- recenze a testování – kulturní, sportovní a společenské projekty.
Případové studie
Tisková konference firmy Bayer
Výchozí situace
U příležitosti Mezinárodního dne kojení a Českého dne kojení je naplánována vernisáž výstavy a tiskové setkání pro odborná i zájmová média s názvem „Veřejné zdraví začíná kojením.“ Jde o projekt Laktační ligy za podpory společnosti Bayer, která je jejím partnerem.
Cíl komunikace
Vzhledem ke specifickému tématu je především třeba osvětlit smysl kojení pro zdravý rozvoj společnosti a vyvolat tak zájem o samotnou účast na tiskovém setkání. Nedílnou součástí komunikace je také upozornit, že díky společnosti Bayer je na trhu krém, jež maminkám usnadňuje kojení.
Cílová skupina
Primární cílovou skupinou jsou novináři z oblasti zdraví, rodiny, ...
Otevření obchodu Porsche Design
Výchozí situace
Porsche Design otevírá své oficiální zastoupení v obchodním domě Kotva. U této příležitosti byla poptána realizace tiskového setkání a dodavatelské práce na oficiálním galavečeru.
Cíl spolupráce
Klient je držitelem frančízy, a proto musí realizace akce odpovídat koncepci značky a vzoru ze zahraničí. Úkolem je tak přizpůsobit globální komunikaci pro lokální trh, především tiskové podklady, medialist a výběr místa, jež je v blízkosti samotného obchodu.
Při přípravách galavečera bylo nezbytné zajistit partnera z oblasti jakostních vín, ale také přizpůsobit přízemí obchodního domu povaze akce.
Cílové skupiny
Tiskové setkání bylo určeno především luxusním, společenským, ekonomickým tištěným ...
Tiskové setkání k uvedení modního klubu na trh
Výchozí situace
Na vysocekonkurenční on-line trh vstupuje nový módní klub Stilago zastupující více než 500 italských a světových módních značek.
Cíl komunikace
Přáním klienta je uspořádat méně formální setkání s novináři z oblasti módy a lifestyle. Smyslem setkání není pouze samotná prezentace on-line módního klubu, ale také osvětlení fungování, smyslu a výhod nákupních klubů.
Cílové skupiny
Primární cílovou skupinou jsou především novináři z oblasti společenských a lifestyle médií – tisková i on-line media. Sekundární cílovou skupinou jsou čtenáři a uživatelé služeb.
Kreativní řešení tiskového setkání
Po konzultaci s klientem bylo rozhodnuto o realizaci tzv. kulatého stolu ...
Znovuotevření OD Kotva
Výchozí situace
Tradiční obchodní dům Kotva otevírá nově zrekonstruovaná patra včetně přízemí. U příležitosti slavnostního otevření probíhá slavnostní kulturní akce v retro stylu.
Cíl komunikace
Během několika dní pozvat co nejvíce lidí z Prahy a ze spádových oblastí na tuto akci a informovat o nových inovacích v tomto tradičním obchodním domě. Profilovat Kotvu jako místo vhodné pro rodinné nákupy.
Cílové skupiny
Kopírovat cílovou tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi rodiny, kterým jsou prostory přizpůsobeny.
Kreativní řešení ...