Komunikace a PR služby

O čem to je...

V komunikaci jde o vzájemné porozumění mezi dvěma nebo více subjekty a není podstatné, který subjekt vysílá a který přijímá. V marketingové komunikaci však klademe důraz na příjemce. V případě komerčního i nekomerčního sdělení jde o záměr přesvědčit nebo informovat. Komunikační proces pak probíhá za využití masových i nemasových médií. Vždy je pro nás východiskem přání a cíle, se kterými se na nás klient obrací a které pak společně naplňujeme.

Realizujeme pro klienty následující aktivity:

PREZENTACE

NEZÁVISLÉ KONZULTACE 

PROJEKTOVÉ A DLOUHODOBÉ AKTIVITY

OSTATNÍ SLUŽBY


Případové studie

Tisková konference firmy Bayer

Výchozí situace
U příležitosti Mezinárodního dne kojení a Českého dne kojení je naplánována vernisáž výstavy a tiskové setkání pro odborná i zájmová média s názvem „Veřejné zdraví začíná kojením.“ Jde o projekt Laktační ligy za podpory společnosti Bayer, která je jejím partnerem.

Cíl komunikace
Vzhledem ke specifickému tématu je především třeba osvětlit smysl kojení pro zdravý rozvoj společnosti a vyvolat tak zájem o samotnou účast na tiskovém setkání. Nedílnou součástí komunikace je také upozornit, že díky společnosti Bayer je na trhu krém, jež maminkám usnadňuje kojení.

Cílová skupina
Primární cílovou skupinou jsou novináři z oblasti zdraví, rodiny, ...

[více..]

Otevření obchodu Porsche Design

Výchozí situace
Porsche Design otevírá své oficiální zastoupení v obchodním domě Kotva. U této příležitosti byla poptána realizace tiskového setkání a dodavatelské práce na oficiálním galavečeru.    

Cíl spolupráce
Klient je držitelem frančízy, a proto musí realizace akce odpovídat koncepci značky a vzoru ze zahraničí. Úkolem je tak přizpůsobit globální komunikaci pro lokální trh, především tiskové podklady, medialist a výběr místa, jež je v blízkosti samotného obchodu.
Při přípravách galavečera bylo nezbytné zajistit partnera z oblasti jakostních vín, ale také přizpůsobit přízemí obchodního domu povaze akce.

Cílové skupiny
Tiskové setkání bylo určeno především  luxusním, společenským, ekonomickým tištěným ...

[více..]

Tiskové setkání k uvedení modního klubu na trh

Výchozí situace
Na vysocekonkurenční on-line trh vstupuje nový módní klub Stilago zastupující více než 500 italských a světových módních značek. 

Cíl komunikace
Přáním klienta je uspořádat méně formální setkání s novináři z oblasti módy a lifestyle. Smyslem setkání není pouze samotná prezentace on-line módního klubu, ale také osvětlení fungování, smyslu a výhod nákupních klubů.

Cílové skupiny
Primární cílovou skupinou jsou především novináři z oblasti společenských a lifestyle médií – tisková i on-line media. Sekundární cílovou skupinou jsou čtenáři a uživatelé služeb.

Kreativní řešení tiskového setkání
Po konzultaci s klientem bylo rozhodnuto o realizaci tzv. kulatého stolu ...

[více..]

Znovuotevření OD Kotva

Výchozí situace
Tradiční obchodní dům Kotva otevírá nově zrekonstruovaná patra včetně přízemí. U příležitosti slavnostního otevření probíhá slavnostní kulturní akce v retro stylu.    

Cíl komunikace
Během několika dní pozvat co nejvíce lidí z Prahy a ze spádových oblastí na tuto akci a informovat o nových inovacích v tomto tradičním obchodním domě. Profilovat Kotvu jako místo vhodné pro rodinné nákupy.

Cílové skupiny
Kopírovat cílovou tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi rodiny, kterým jsou prostory přizpůsobeny.

Kreativní řešení ...

[více..]