Případové studie

GUERILLA V ULICÍCH

Výchozí situace
Začátkem října vychází v nakladatelství XYZ erotický román Padesát odstínů šedi. Jeden z nejprodávanějších titulů současnosti.  Při příležitosti uvedení této knihy na český trh je třeba připravit upoutávku, která zaujme širší veřejnost.

Cíl komunikace
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.

Cílová skupina
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 25 + vyznávající moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na ...

[více..]

MÓDNÍ PŘEHLÍDKA 2012

Výchozí situace 
Módní značka Betty Barclay k 12.výročí otevření prodejny v OD Kotva uspořádala oslavu, jejíž součástí byla módní přehlídka modelů podzim/zima 2012. 

Cíl akce
Oslavit výročí, představit aktuální kolekci a upozornit na prodejnu v rámci obchodního domu.

Cílová skupina
Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25+ vyšší střední třídy a návštěvníci OD Kotva.

Kreativní řešení
Pro účel módní přehlídky byly osloveny modelky konfekčních velikostí 38-40 ve věku od 22 let výše. Celkem se zúčastnilo 5 modelek. Součástí jejich angažování bylo také aktivní oslovení ...

[více..]

ZNOVUOTEVŘENÍ LÉKÁRNY LLOYDS

Výchozí situace
Firma Lloyds otevřela novou lékárnu v OC Smíchov, která kromě zvětšených prostor nabízí řadu dalších novinek. Aby se na všechny informace upozornilo, využila firma prezentace pomocí dvou walkingboardistů. 

Cíle
Cílem bylo upozornit kolemjdoucí na otevření nové lékárny a vzbudit v nich zájem k návštěvě lékárny. Cílem také bylo rozdávat slevové kupony, které měli lidé poté v lékárně využít. 

Kreativní řešení
Promotéři byli oblečeni v lékárenském bílém kostýmu, aktivně rozdávali letáky s akčními slevami, informovali o lékárně a ke všemu přidávali dávku vitamínů v podobě čerstvých jablek. Promoakce byla rozdělena na dopolední a odpolední směnu, mezi kterými byla ...

[více..]

ELIXIRMAN: SLOGAN A MASKOT

 

Výchozí situace
Na český trh vstupuje nový přírodní doplněk stravy pro muže na podporu erekce – Elixirman. Ke stávajícímu logu klient poptává slogan, ale také „postavičku“, která bude doprovázet připravovanou zaváděcí reklamní kampaň. BON Media byla přizvána jako dodavatel služeb v oblasti kreativity a animace.

Cíle
Vypracování sloganu, který by nejen odlišoval výrobek v hyperkonkurenčním prostředí výživových doplňků na českém trhu, ale zároveň vyjadřoval hlavní aspekty – zdraví, erekce, podpora mužského sebevědomí a postavení ve společnosti jako alfa samce.

V případě maskota byla představa superhrdiny, ve kterém se najde většina aktivních mužů ve ...

[více..]

BAYER: IDEAMAKING ANEB VYTVOŘENÍ ZNAČKY

 

Výchozí situace
V České republice se společnost Bayer podílí, mimo jiné, i na preventivních programech v oblasti mozkové mrtvice, a to ve spolupráci s o.p.s. Ictus a dalšími. Ve světě fungující projekt s výstižným označením: S.O.S. - Strike Out Stroke, se zabývá vzděláváním a osvětou, jak předcházet mozkové mrtvici, ale také pomáhá lidem po mozkové mrtvici zpět do života.

Cíl komunikace
Navrhnout ideově totožnou značku pro obdobný projekt v České republice tak, aby nejen vystihovala poslání, ale také aby vyvolávala pozornost. Jde nejen o jméno nové značky, ale také ...

[více..]

Tisková konference firmy Bayer

Výchozí situace
U příležitosti Mezinárodního dne kojení a Českého dne kojení je naplánována vernisáž výstavy a tiskové setkání pro odborná i zájmová média s názvem „Veřejné zdraví začíná kojením.“ Jde o projekt Laktační ligy za podpory společnosti Bayer, která je jejím partnerem.

Cíl komunikace
Vzhledem ke specifickému tématu je především třeba osvětlit smysl kojení pro zdravý rozvoj společnosti a vyvolat tak zájem o samotnou účast na tiskovém setkání. Nedílnou součástí komunikace je také upozornit, že díky společnosti Bayer je na trhu krém, jež maminkám usnadňuje kojení.

Cílová skupina
Primární cílovou skupinou jsou novináři z oblasti zdraví, rodiny, ...

[více..]

Otevření obchodu Porsche Design

Výchozí situace
Porsche Design otevírá své oficiální zastoupení v obchodním domě Kotva. U této příležitosti byla poptána realizace tiskového setkání a dodavatelské práce na oficiálním galavečeru.    

Cíl spolupráce
Klient je držitelem frančízy, a proto musí realizace akce odpovídat koncepci značky a vzoru ze zahraničí. Úkolem je tak přizpůsobit globální komunikaci pro lokální trh, především tiskové podklady, medialist a výběr místa, jež je v blízkosti samotného obchodu.
Při přípravách galavečera bylo nezbytné zajistit partnera z oblasti jakostních vín, ale také přizpůsobit přízemí obchodního domu povaze akce.

Cílové skupiny
Tiskové setkání bylo určeno především  luxusním, společenským, ekonomickým tištěným ...

[více..]

Tiskové setkání k uvedení modního klubu na trh

Výchozí situace
Na vysocekonkurenční on-line trh vstupuje nový módní klub Stilago zastupující více než 500 italských a světových módních značek. 

Cíl komunikace
Přáním klienta je uspořádat méně formální setkání s novináři z oblasti módy a lifestyle. Smyslem setkání není pouze samotná prezentace on-line módního klubu, ale také osvětlení fungování, smyslu a výhod nákupních klubů.

Cílové skupiny
Primární cílovou skupinou jsou především novináři z oblasti společenských a lifestyle médií – tisková i on-line media. Sekundární cílovou skupinou jsou čtenáři a uživatelé služeb.

Kreativní řešení tiskového setkání
Po konzultaci s klientem bylo rozhodnuto o realizaci tzv. kulatého stolu ...

[více..]

Znovuotevření OD Kotva

Výchozí situace
Tradiční obchodní dům Kotva otevírá nově zrekonstruovaná patra včetně přízemí. U příležitosti slavnostního otevření probíhá slavnostní kulturní akce v retro stylu.    

Cíl komunikace
Během několika dní pozvat co nejvíce lidí z Prahy a ze spádových oblastí na tuto akci a informovat o nových inovacích v tomto tradičním obchodním domě. Profilovat Kotvu jako místo vhodné pro rodinné nákupy.

Cílové skupiny
Kopírovat cílovou tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi rodiny, kterým jsou prostory přizpůsobeny.

Kreativní řešení ...

[více..]